Friday, January 7, 2011

Perlukah Aku Pergi....

pagi ni aku tertewas dek keadaan sekeliling...di hujani ngn air mata jantan yg mengalir mmbasahi pipi licin ku ini walaupn keadaan di luar cerah je....persaan aku hati aku hidup aku tp aku sendri xtau ape yg aku rsa apa yg aku mahu....smua nye pasal KERJAYA....smada terima offfer dr syarikat lain or stay kt pakatan je....jwapan aku masih sifar....masih buntu...masih kusut.....

apa patut aku buat?????aku kna pkir psal smua org di sekeliling aku ke????msa depan aku cam ne plak???tp aku kena ingt org sekeliling aku lah yg bnyk mmbantu mnjadikan aku cam skrg.....ape lg aku nk?????duit????untuk ape duit...kawen????hehhee...ape yg aku boleh ckap aku masih tiada jawapan...

smua kawan2 aku plak mendorong suruh aku PERGI mncari ilmu n bnda baru...tp kt ofis lain plak citenye....smua masih perlukan aku....so bgaimana aku nk final kn decision aku ni....aku seolah2 lemah sngt2...yg mane 1 yg perlu aku buat.......mmg memeningkan kepla aku....

ape2 pn terima kasih pada semua yg mmbantu mmberikan aku jawapan.....yg pasti aku masih kosong....

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari

kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia


2 comments:

  1. pape pun keputusan abg, kmi sokong abg dri belakang.. just be strong + look forward...

    ReplyDelete
  2. melangkah dengan maruah dan tinggalkan lagenda untuk di kenang.

    ReplyDelete