Monday, January 10, 2011

Akhirnya

Akhirnya keputusan telah diambil....walaupn sukar wlaupn perit walaupn terkincit utk mmbuat keputsan ini aku tetap kna trus kan jugak....genap sebulan dr 7 01 2011 aku akn melangkah pergi dr ofis ini...ofis yg bnyk sngt kenangan terindah n terlalu bnyk ilmu yg ku timba di sini...smua kehidupan aku sebagai org yg berkejaya bermula di sini....tempat ini jga mngajar aku tentang kehidupan seorg QS n menjadikan aku sehebat skrg....

Sedih teramat sngt ngn keputusan yg aku ambil tp demi masa depan yg lebh mncabar aku terima dgn seadanya....aku SAYANG utk tinggal smua yg ade kt sni....geng2 teknikal...akak2 admin bersama coleteh mereka...trainee....especially nudin n abg camry....mereka berdua la yg bnyk sngt2 mmbantu aku mnjadi QS yg sempurna....bole dikatan smua keje aku mst ngn diorang....susah senang la balik lewat la mst ade diorg....abg camry plak adlah mahaguru aku ....aku nk sngt2 restu dr dia sebelum aku melangkah....dh smnggu kami `kureng` sngt becakap...sedey terlampau aku rasa...lpas ni ape aku uat ape yg aku tempuhi tnpa abg camry...kna berdi di atas kaki sndri..boleh kah??????????????utk si isteri abg camry, sy tetap sperti dlu...sy ade telinga khas sbgai pendengar yg setia utk akak...akak tetap di hati sy...jgn luperkan sy plak ye....msg la sy seperti biasa....akak tetap akak sy tau.....huhuhuhu...sedihnyeeeeeeeeeeeee

TERIMA KASIH kt semua yg mmberi sokongan n pendapat....jasa kalian xkan ku luper....masa aku susah cam ni rmai yg tolong....x sangka aku....huhuhuhuhuhu....terima kasih sngt2 kt si `gary` n `shanghai` yg slalu besama aku mmberi smgt utk aku tempuh sgalanya....biar pn mereka jauh nun di sna tp mereka slalu msg n call aku....thnakz sngt2....AKU SAYANG KAMU SEMUA...



4 comments: