Thursday, January 27, 2011

Bozz...

Eemmm cam ner nk cite ek???heheeee....ok2 sblum ni aku x pnah cite pasal bos aku kn...(blahhh la padahal ko bru je bukak blog bodoi) hahhahhaaa.....name boss aku ILAZAHG... seyesly beliau ni mmg best giler...otak sempoi leh enjoy2 n mmg leh jd kwan la....wlaupn beliau bru je dpat title haji tp belaiu mmg tersangat la besshh.....wlaupn sedey aku nk cite gak....

Boss aku ni lain dr lain....mmg rpat giler ngn staff lebih lg aku n mun..slalu la jd `mangsa` beliau...hahhaa....smlam buat pertama kalinya aku besua muka ngn dia slpas aku mnghantar surat cinta kt atas meja dia...masuk je bilik dia aku terus berdebar2...aku cba kental utk berdiskusi ngn dia...macam2 dia ckap smlam...then air hujan pn trun la....aku dh try than tp gagal...uat kali ke 2 aku mmg tewas behadapn ngn dia....seyesly mmg aku sedey sngt2...

Aku sedih sngt sebab dia terkilan ngn aku sbb cra aku antar srat...dia nk aku msg or call dlu sblum srat dihantar....tp niat aku 1 je aku x nk menyusahkan dia especially pakatan...dh 2x kot aku uat hal cam ni....xkn la aku bg ofis ni kucar kacir...biar la aku sorg je yg tanggung...sbab aku terlalu sayangkan pakatan ni la aku xnk menyusahkan sape2...kalu bos counter aku mst smua staff pn nk gak...so mmg akn jadi permasalahan kt ofis ni nnt....so aku amik tndakan yg x mnyusahkan pakatan n boss.. tp ape2 pn aku nk MINTA MAAF sekiranya tindakan aku ni buat bos kecewa or terkilan....

Aku cuma manusia biasa yg mmpunyai persaan sayang...so bile dh syg aku x smpai hati utk melukakan sesiapapun...2 ari lpasaku xleh tido slpas aku bca coment dr isteri bos...mmg aku berpikir smpai kul 4 pg....betul ke x tindakan aku ni???????ahhhhhhhh.....tp bos ade bg ayat2 yg aku x kan luper la...mmg menusuk kalbu...aku mmg sayang kamu la boss...cuma aku harap bos akan tetap jd boss guru tempat rujukan n shabat aku smpai bila2...amin....

Ni la boss aku yg paling aku sayang..TERIMA KASIH sebab bg sy peluang bekerja di Pakatan....muuaahhhh


 Ni plak geng2 bos Bangi n JB......Thanks all...
 


Gambar bos n isteri tercinta beliau...


1 family ....anak2 beliau dh cam adik2 aku dh.....pasti rindu...huhuhuhu


Ni plak geng YB-YB yg tercalon dlm pilihanraya tahun 2009...hahaaa


Ni la kelakuan boss yg aku xkan luper smpai bile2...Thank boss sbb tahn ngn perangai sy yg cam harem ni..boss akan sentiasa di hati dan ingatan sy.....SAYANG KAMU..

TERIMA KASIH ATAS SEGALNYA....

No comments:

Post a Comment